15 november 2022
Wist je dat…?
- De dierenverzorgingsbranche wordt verwacht te bereiken $ 358,62 miljard tegen 2027.
- Er zijn meer dan 630 verschillende merken dierenvoeding.
- 86% van de eigenaren van gezelschapsdieren winkel voor hun huisdier online.
Nu de dierenverzorgingsindustrie alleen maar blijft groeien en er steeds nieuwe spelers op de markt komen, moeten dierenverzorgingsmerken hun beste beentje voorzetten om aan de toegenomen vraag te voldoen en de schapruimte van de concurrent te veroveren.
Als je de tophond van de branche wilt zijn, begin dan met het beheersen van transport en op de plank komen.
Pet Care-merken en brutowinstkans
Aangezien de detailhandel het afgelopen decennium is geëvolueerd, zijn de meeste detailhandelaren begonnen met instituties strikte nalevingsprogramma’s om leveranciers aan te moedigen om op tijd aan distributiecentra te leveren. Voortdurend niet voldoen aan deze normen kan voor elk merk tot aanzienlijke kosten leiden. Maar nog kostbaarder is het feit dat late leveringen het product van een leverancier uit de schappen kunnen houden.
De onderstaande tabel toont de brutowinstkansen die beschikbaar zijn voor dierenverzorgingsmerken die kunnen voldoen aan de verwachte leveringsnormen van de detailhandelaar.
Hoe tijdige levering de brutowinst beïnvloedt*
Jaarlijkse omzet | Tijdige leveringsprestaties | Brutowinst |
---|---|---|
$ 1 miljoen | 77% | 346.500 |
$ 1 miljoen | 95% | 427.500 |
*In dit voorbeeld wordt ervan uitgegaan dat het bedrijf met een waarde van $ 1 miljoen werkt met een brutomarge van 45%.
In dit voorbeeld is het verschil tussen het behalen van de gemiddelde bezorgprestaties van retailleveranciers (77% op tijd) en het behalen van de prestaties die retailpartners verwachten (95% op tijd of beter) is $ 81.000 aan pure marge.
Dierenverzorgingsmerken die voortdurend niet aan de normen voldoen, lopen niet alleen het risico hun winkelrelaties te schaden en hun groeikansen te schaden. Kemphaan.
Mogelijkheid tot schap in de dierenverzorgingsindustrie
2022 Verwachte jaaromzet | 2022 Verwachte wekelijkse inkomsten | Gemiddeld percentage niet op voorraad (oktober 2022) | Hoeveelheid verloren door niet-voorraad in één week |
---|---|---|---|
$ 261 miljard | $ 5,01 miljard | 9% | $ 451 miljoen |
Gebaseerd op IRI-gegevensvolgt de bovenstaande grafiek de voorraadniveaus bij toonaangevende Amerikaanse winkels versus de totale binnenlandse jaarlijkse verkoopgegevens voor de dierenverzorgingsindustrie.
Met behulp van de berekeningen van Zipline-experts bedroegen de inkomstenkosten die in één week op de plank bleven liggen $ 451 miljoen.
Die $ 451 miljoen vertegenwoordigt de mogelijkheid om nieuwe klanten voor zich te winnen door uw toegewijde schapruimte bevoorraad te houden en meer schapruimte te winnen wanneer retailers gaten moeten vullen die zijn achtergelaten door niet-presteerders.
Dit is een omzetkans die u eenvoudig kunt behalen door te voldoen aan de vervullingsverwachtingen van uw retail- en distributiepartners. Houd daar rekening mee 66% van de CPG-kopers verklaarde ze werken niet meer samen met leveranciers vanwege leveringsproblemen.
Die schapruimte kan van jou zijn.
Waarde van een gespecialiseerde logistieke partner
De meest vooruitstrevende dierenverzorgingsmerken kijken anders naar hun voor de detailhandel geoptimaliseerde toeleveringsketens.
Als je logistiek als een kostenpost ziet, ben je aan het verkeerde adres. Leveranciers die logistiek zien als een investering, die ze uiteindelijk kunnen terugverdienen, doen het beter. Ze kunnen verwachten dat ze de prestaties van de organisatie en daarmee ook hun retailrelaties verbeteren, wat van vitaal belang kan zijn bij het ontsluiten van onaangeboorde groei.
De beste logistieke dienstverleners hanteren doorgaans een adviserende benadering van service. Dit lijkt op het lokaliseren van verbeterpunten en het doen van suggesties die de prestaties kunnen verbeteren, waardoor de kosten in het proces worden verlaagd. Met een diepgaand begrip van complexe supply chain-functies en gespecialiseerde kennis van de sector, kunnen de beste providers bedrijven helpen beter te begrijpen hoe hun activiteiten moeten presteren om aan de vraag van de klant te voldoen en tegelijkertijd kosten te besparen.
Een logistieke dienstverlener uitgerust met de nieuwste verzendtechnologie kan distributienetwerksuggesties doen die de totale uitgaven kunnen verminderen en de on-time percentages kunnen verbeteren, zoals consolidatieprogramma’s of herconfiguraties van magazijnen.
Zie het verschil dat Zipline kan maken
Consultants voor retaillogistieke oplossingen bij Zipline Logistics kunnen dierenverzorgingsmerken helpen hun belangrijkste klantrelaties onder de knie te krijgen.
Wij geloven in het creëren van naadloze partnerschappen met onze klanten. Dat betekent dat u van uw doelen onze doelen moet maken en eraan moet werken om ze te bereiken. We helpen zelfs miljardenbedrijven sluit de juiste capaciteitspartners aan om de best mogelijke vrachtresultaten te behalen en nieuwe besparingsmogelijkheden te ontdekken.
Meer weten over wat wij voor u kunnen betekenen?
Wees de beste hond met tokkelbaan 🐶